ebook, ebooki
[ Pobierz całość w formacie PDF ]
IDŹ DO:
Uwodzicielska sprzedaż.
Wykorzystaj atuty
kobiecości, by sprzedać
więcej i skuteczniej
KATALOG KSIĄŻEK:
Katalog online
Zamw drukowany
katalog
Autor: Rafa‡ Graj
ISBN: 978-83-246-1967-2
Format: A5, stron: 1047
CENNIK I INFORMACJE:
Zamw informacje
o nowościach
Zamw cennik
Handlowe wynaLASKI
S‡owa, ktre zniewalaj„
Gesty, ktre rzucaj„ na kolana
Strategie, dziŒki ktrym wygrywasz
B„d egoistk„ Twoje szczŒcie powinno by nadrzŒdn„ zasad„ Twojego ¿ycia
Brian Tracy
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Twoja broĺ kobieca
Zdolno przechodzenia przez proces sprzeda¿y z czaruj„cym umiechem triumfu
to prawdziwa sztuka, podobnie jak umiejŒtno uwodzenia. Kiedy za obie te praktyki
stosuje kobieta, staj„ siŒ one bardzo niebezpieczn„ broni„. Uwodzicielska sprzeda¿
to wyrafinowana gra. Jej skuteczno zosta‡a potwierdzona empirycznie, a dowodem s„
setki zauroczonych mŒ¿czyzn, z przyjemnoci„ przystaj„cych na biznesowe warunki
stawiane im przez twardego przeciwnika w spdnicy.
Dysponujesz wspania‡ymi atutami, powinna jednak zarz„dza nimi wiadomie. DziŒki
r¿nym trikom Twoje cia‡o mo¿e przekazywa komunikaty bardziej wymowne ni¿ niejedno
zdanie. To, jak poruszaj„ siŒ Twoje nogi oraz jak wygl„da Twoja bi¿uteria czy garderoba,
stanowi silny podprogowy przekaz. Naucz siŒ go kontrolowa i wykorzystywa
do w‡asnych celw. Dowiedz siŒ, co mwi i jak mwi, aby rozmwca spija‡ s‡owa
z Twych ust. I najwa¿niejsze poznaj psychologiŒ mŒ¿czyzny, nie daj siŒ z‡apa w ¿adn„
z zastawianych na Ciebie pu‡apek. B„d uwodzicielska, ale przede wszystkim pozostaæ
profesjonaln„ kobiet„ biznesu.
Sprawd, jak jeste postrzegana przez mŒ¿czyzn.
Wykorzystaj strategiŒ mowy cia‡a przy r¿nych okazjach.
Dowiedz siŒ, jak dzia‡a magia przekazu werbalnego.
Poznaj i stosuj cechy ubioru kobiety z klas„.
˘wicz i zostaæ mistrzyni„ uwodzenia w sprzeda¿y.
Szkolenie powsta‡o czŒciowo w oparciu o wiedzŒ Briana Tracyego, wiatowej klasy
eksperta od sprzeda¿y.
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c,
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
e-mail:
onepress@onepress.pl
redakcja:
redakcjawww@onepress.pl
informacje:
o księgarni onepress.pl
Spis treci
Wprowadzenie ....................................................................7
Jak powsta projekt
Uwodzenie w sprzeday
— i dlaczego prowadzeniem go zajmuje si mczyzna? ..... 9
Dlaczego warto wykorzystywa uwodzenie w sprzeday? ........... 10
Wstp ................................................................................13
Rozdzia 1. Postawa i umiejtnoci kobiety bdcej sprzedawc ......15
Co tak naprawd sprzedajesz? ...................................................... 16
eby co kupi, najpierw musisz co sprzeda .............................. 19
Pasja ............................................................................................... 21
Sprzedajemy tak naprawd wszystko... ......................................... 21
Twój stan emocjonalny ................................................................. 23
Daj klientowi to, czego chce — i jeszcze wicej... ......................... 24
Zasada „win to win” ..................................................................... 25
Twoja pewno siebie... ................................................................. 26
Zatrzymaj klienta na duej .......................................................... 27
Tajemnice systemów sprzeday ..................................................... 28
Rozdzia 2. Uwodzicielska mowa ciaa ...............................................33
Co to jest mowa ciaa? .................................................................. 33
Dlaczego korzysta z mowy ciaa, uwodzc w sprzeday? .......... 33
Twój chód i biodra ........................................................................ 36
Ustawienie nóg .............................................................................. 36
Biuteria i dugopis ....................................................................... 39
Niezwykle skuteczne triki i strategie mowy ciaa ......................... 41
Rozdzia 3. Sposób ubierania si .........................................................43
Jak ci widz, tak ci pisz ........................................................... 43
Klasyczny ubiór ............................................................................. 46
Cechy ubioru kobiety z klas ........................................................ 47
I na koniec — zapach .................................................................... 49
Sztuczki tuszujce niedoskonaoci ............................................... 50
Nierealna pikno wzorem kobiecoci ........................................ 51
Uwodzicielska sprzeda
Rozdzia 4. Ton gosu ..........................................................................55
Rozdzia 5. Dopasowanie i kotwice ....................................................59
Dopasowanie ................................................................................. 59
Kotwice .......................................................................................... 61
Rozdzia 6. Psychologia mczyzny ...................................................63
Rónice w myleniu kobiety i mczyzny .................................... 63
W jaki sposób mczyni postrzegaj kobiety? ............................. 65
Biologia szukania partnera ........................................................... 68
Rozdzia 7. Magia jzyka .....................................................................71
Linia czasu a lingwistyka .............................................................. 72
Kasowniki „nie” i „ale” ................................................................. 74
Struktura metamodelu .................................................................. 76
Znieksztacenia .............................................................................. 79
Potencjalny wybór ......................................................................... 81
Rozdzia 8. Niezwyky coaching „uwodzenie w sprzeday” .............83
Rozdzia 9. Trening czyni mistrza ......................................................89
wiczenie 1 ................................................................................... 91
wiczenie 2 ................................................................................... 92
wiczenie 3 ................................................................................... 93
Ksika a szkolenie na ywo ......................................................... 93
Najlepsze zakoczenie .....................................................97
Skorowidz .......................................................................101
4
Rozdzia 2.
Uwodzicielska mowa ciaa
Seksapil to sztuka intrygowania,
wysyania sygnau ruchem, spojrzeniem, gestem.
— Ewa Minge
Co to jest mowa ciaa?
Mowa ciaa jest wyjtkowo skutecznym narzdziem, odzwierciedle-
niem Twoich myli, uczu i stanów. Dziki jej znajomoci moesz
odczytywa intencje drugiego czowieka — i korzysta z tej wiedzy.
Mowa ciaa wykorzystuje niewerbalne komunikaty, które ludzie
wysyaj w sposób niewiadomy.
Dlaczego korzysta z mowy ciaa,
uwodzc w sprzeday?
Gównym celem tego rozdziau jest nauczenie Ci, w jaki sposób
mona wykorzysta mow ciaa do zainteresowania mczyzny
Twoj zewntrznoci i osobowoci. To wanie mowa ciaa od-
grywa kluczow rol w tym procesie, poniewa uywajc jej w od-
powiedni sposób, moesz by bardziej seksowna i da mczynie
sygna, e Ci si podoba. Równie sama nauczysz si odczytywa
sygnay, jakie pyn z mowy ciaa Twojego klienta, aby wiedzie,
w którym momencie pojawiaj si oznaki tego, e jest on Tob
zainteresowany. Moim zdaniem mowa ciaa w procesie uwodzenia
odgrywa bardzo istotna rol, wic nie moesz jej pomin. Pamitaj,
e a 55% Twojego przekazu to mowa ciaa.
Uwodzicielska sprzeda
Mowa ciaa —
body language
— polega przede wszystkim na wy-
korzystywaniu technik, które dziaaj na umys niewiadomy. Ba-
dania udowodniy, e sprzeda jest najskuteczniejsza, jeli dzia-
amy na klienta w taki sposób, z którego istnienia nie zdaje on sobie
sprawy — nie moe on czu, e chcemy go namówi do zakupu ja-
kiej rzeczy, a jednoczenie strategie, jakie zamierzamy wyko-
rzysta przy sprzeday, maj skutecznie dziaa.
Chcesz nauczy si sprzedawa, uwodzc i kuszc. Teraz ju znasz
podstawy, które s Ci potrzebne, aby mdrze handlowa. Zajmijmy
si samym uwodzeniem, zaczynajc od mowy ciaa, która jest nie-
zwykle wana i efektywna. Musisz nauczy si odpowiednich ge-
stów, ruchów. Nazwijmy t wiedz strategi — dowiesz si, jakie
istniej strategie, triki, a nastpnie wykorzystasz je w praktyce.
Przy okazji zrozumiesz wiele gestów, które wykorzystywaa nie-
wiadomie — nie zdawaa sobie z tego sprawy i nie pojmowaa ich
znaczenia. Ten rozdzia nauczy Ci stosowania w sprzeday bez-
poredniej mowy ciaa, która dziaa tylko i wycznie wtedy, gdy
speniony jest warunek, e sprzedajcym jest kobieta, a kupujcym
mczyzna. W kolejnych czciach ksiki podpowiem, jak dobrze
si ubra na spotkanie z klientem.
W innym rozdziale zajmiemy si tonem, barw i gonoci Twojego
gosu, poznasz równie magi sowa. Póniej dowiesz si, jak po-
strzegaj Ci mczyni (psychologia mczyzny) — i w kocu,
w rozdziale dziesitym, poczymy ca wiedz, jak zdobya dziki
temu poradnikowi. Poka Ci, jak wykorzystywa triki, które ju
poznaa, a take te, z którymi dopiero si zaznajomisz. W dalszej
czci publikacji znajdziesz take wiczenia, które bdziesz musiaa
wykona jako „prac domow”. Bd one uoone w taki sposób,
e z kadym nastpnym, które wykonasz, bdziesz coraz skutecz-
niejsza, jeszcze bardziej pontna i wiadoma swojej kobiecoci.
Zaczniesz sprzedawa niesamowicie duo, wygrasz wikszo trans-
akcji ze swoim klientem — mczyzn — a take sprawisz, e
w najbliszym czasie wróci on po jeszcze — to bardzo wane.
34
[ Pobierz całość w formacie PDF ]